استفاده از الیاف پلی استر کاسپین موجب درمان لکه های پوستی می شود

الیاف پلی استر کاسپین آب را جذب نمی کند، اما می توان آن را به گونه ای تولید کرد (مانند پلی پروپیلن و میکروالیاف) که آب را از پوست “فتیله” کند. الیاف و پارچه های پلی استر به دلیل کیفیت های بسیار مطلوبی که دارند، کاربردهای زیادی دارند.

پلی استر به دلیل استحکام و دوام بالا اغلب در لباس های بیرونی استفاده می شود. فیبر قوی است و در نتیجه می تواند حرکات قوی و تکراری را تحمل کند.

خاصیت آبگریز آن، آن را برای لباس‌ها و ژاکت‌هایی که در محیط‌های مرطوب یا مرطوب پوشیده می‌شوند، ایده‌آل می‌کند پیچاندن پارچه در پوشش مقاوم در برابر آب، این اثر را برجسته می‌کند.

بسیاری از ژاکت ها و پفک ها از الیاف پلی استر ساخته شده اند. از آنجایی که پلی استر را می توان تقریباً به هر شکلی قالب بندی کرد، می توان خواص عایق خاصی را در الیاف گنجاند. یک روش ایجاد الیاف توخالی است:

این فرآیند هوا را در فیبر جذب می کند که سپس توسط بدن گرم می شود. هوای گرم در داخل نگه داشته می شود و به گرم شدن بدن در هوای خنک کمک می کند.

الیاف پلی استر کاسپین

روش دوم استفاده از پلی استر چین دار در فیبرپر است. حلقه کمک می کند تا در هوای گرم نگه دارید. پلی استر یک الیاف ایده آل برای این کار است.

زیرا شکل خود را حفظ می کند، برخلاف آنالوگ های پنبه ای و پشمی که به مرور زمان صاف می شوند و به طور قابل توجهی توانایی آنها در به دام انداختن هوای گرم را کاهش می دهد.

الیاف پلی استر اغلب در شلوارها، پیراهن ها، کت و شلوارها و ملحفه ها، به تنهایی یا به صورت ترکیبی، به دلیل خاصیت مقاوم در برابر چروک و توانایی حفظ شکل استفاده می شود.

از آنجایی که این لباس ها اغلب پوشیده و شسته می شوند، مقاومت در برابر لکه و دوام آنها نیز مطلوب است.

پلی استر همچنین مصارف صنعتی مانند فرش، فیلتر، قطعات شریان مصنوعی، طناب و فیلم دارد.

الیاف پلی استر آب را جذب نمی کند (ممکن است هنگام پوشیدن در کنار پوست در هوای گرم ناراحت کننده باشد، مگر اینکه شل بافته شود.