شما باید مشخصات کاشی های کف خانه را بر اساس مساحت اتاق تعیین کنید. اگر مساحت اتاق کمتر از 30 متر مربع باشد، باید از کاشی هایی با اندازه های کوچک استفاده شود، در غیر این صورت ناسازگار هستند.

اگر مساحت اتاق بیش از 30 متر مربع است، پیشنهاد می کنیم از کاشی های 600×600 میلی متر یا کاشی های سایز بزرگ استفاده کنید.

استفاده از کاشی سرامیک خلازیر سایز بزرگ تعداد لایه ها را کاهش می دهد، سبکی زیباتر ایجاد می کند و تمیز کردن آن را آسان می کند.

هنگام استفاده از کاشی های دیوار داخلی، نیازی به انتخاب کاشی های ساختمانی با مقاومت در برابر لغزش بالا نیست، بلکه باید اندازه و شکل را در نظر بگیریم. انتخاب اندازه ها بر اساس مساحت است.

پیشنهاد می کنیم از کاشی های بزرگ در فضاهای کوچک استفاده نکنید، در غیر این صورت ناهماهنگ خواهند بود.

در مورد رنگ، کاشی‌های دیوار داخلی عموماً باید پهن و روشن باشند، بنابراین کاشی‌هایی با رنگ روشن مانند کاشی‌های سفید خالص مناسب است.

کاشی های کف پاسیو در معرض باد و باران و همچنین بارهای سنگین قرار دارند و برای جلوگیری از خطرات ایمنی، خاصیت ضد لغزش دارند.

کاشی سرامیک خلازیر

بر این اساس، هنگام انتخاب کاشی های کف پاسیو، باید در برابر دمای بالا، سرمای شدید، آفتاب و آب مقاوم باشند. سطح کاشی کف پاسیو باید ناهموار، ضد آب و ضد لغزش باشد و رنگ آن نیز می تواند ساده باشد.

کاشی های نمای ساختمان نه تنها نقش تزیین و محافظت از دیوارهای خارجی ساختمان ها را ایفا می کنند، بلکه از ایفای نقش عایق ساختمان نیز جلوگیری می کنند.

از این رو، انتخاب کاشی های بادوام با خواص شیمیایی و فیزیکی بسیار پایدار ضروری است. در مورد قوام رنگ ها، پیشنهاد می شود رنگ سنگ های طبیعی خاکستری تیره و روشن، ظریف و مقاوم در برابر گرد و غبار را انتخاب کنید.

از آنجایی که بر روی دیوارها استفاده می شود، بنابراین نیازی به مقاومت در برابر لغزش بالا ندارد و بنابراین نیازی به انتخاب کاشی های شیشه ای نیست، زیرا با کاشی های صیقلی سازگار هستند.

کاشی های صیقلی دارای مشخصاتی غنی هستند که شما با توجه به نیاز خود انتخاب می کنید.

ما پیشنهاد می کنیم کاشی های سرامیکی را انتخاب کنید که جذب آب پایین و ضد لغزش بودن آن ها مشخص می شود، زیرا این کلید امنیت و تمیزی آشپزخانه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *