انتخاب گوشواره برای هدیه

یک هدیه و اکسسوری عالی، گوشواره طلا،ها همیشه مناسب و ایده آل برای هر موقعیتی هستند. این جواهرات همه کاره می تواند تقارن و ظرافت را به هر لباس یا استایلی اضافه کند. گوشواره‌ها از طرح‌های کلاسیک ساده گرفته تا طراحی‌های مدرن پر سر و صدا و پر جنب و جوش در این کلاسیک جاودانه، به اندازه تصور شما منحصر به فرد هستند. از حلقه‌ها یا قطره‌های بزرگ تا گل میخ‌های الماس ظریف، هر طرحی طیف وسیعی از گزینه‌های مناسب را برای هر چیزی از گردش‌های غیررسمی تا مراسم رسمی کراوات مشکی ارائه می‌دهد.
این راهنما به شما کمک می‌کند تا برخی از محبوب‌ترین سبک‌ها را بررسی کنید تا به شما کمک کند مطابقت کامل را برای رویداد بزرگ بعدی خود پیدا کنید یا آن لباس جدید را برجسته کنید.
گوشواره زنانه سبک، های میخی نشان دهنده کمترین پیچیدگی طرح های گوشواره است. این گوشواره های کوچک (معمولاً) از یک توپ سنگ قیمتی، الماس یا فلز تشکیل شده است که به صورت بصری در مرکز جلویی لاله گوش قرار گرفته است. این طرح کلاسیک و جاودانه بسیار همه کاره است و با همه چیز از تی شرت و شلوار جین گرفته تا لباس های شب کوکتل به خوبی ست می شود که یکی از دلایلی است که آنها گوشواره محبوبی هستند.
گوشواره میخی الماسالماس های برش ماهرانه، درخشندگی و درخشندگی را به چشم می بخشد. زیبایی این طرح در سادگی آن با تمرکز مرکزی و منحصر به فرد بر روی یک الماس گل میخی در هر گوش است. برای بهترین نتایج بصری، الماس ها باید حداقل از نظر شفافیت SI2 و رنگ I-J درجه بندی شوند.
گل میخ سنگ های قیمتیگل میخ سنگ های قیمتی نمایانگر برداشتی مدرن از نسخه الماس کلاسیک است گوشواره دخترانه فانتزی، سنگ های قیمتی به کاربر اجازه می دهد تا شخصیت، سبک و استعداد فردی خود را برجسته کند و عنصر رنگی پر جنب و جوش را به گوشواره خود اضافه کند. از یاقوت های عاشقانه گرفته تا زمردهای زیبا یا آکوامارین های پرانرژی، چیزی مناسب برای هر سلیقه ای وجود دارد. گل میخ سنگ های قیمتی اغلب هدایایی استثنایی برای سالگرد یا به عنوان هدیه تولد (سنگ تولد) می سازد.
گل میخ مرواریدگل میخ های مرواریدی زیبا، درجه یک و جاودانه در طیف وسیعی از اندازه ها و رنگ ها موجود است. مرواریدهای آب شیرین و آکوا رایج‌ترین گونه‌های موجود در بازار هستند که برخی از سبک‌ها را با یک الماس کوچک برجسته می‌کنند تا توجه را جلب کنند.
گوشواره طلا اصفهان،گل میخ های فلزیارزان، مدرن و صنعتی، این نسخه از ناودانی معمولی است و به راحتی نگهداری می شود و زنانه، سلطنتی و ظریف، درآمدهای کاهش یافته توسط طرح هایی که در زیر محیط خود “آویزانند” نشان داده می شوند. گوشواره‌های قطره‌ای در سبک‌ها و طرح‌های بی‌شماری با قطعاتی از سنگ‌های قیمتی، الماس، و/یا ترکیبی از فلزات برای ایجاد ظاهری واقعا منحصربه‌فرد وجود دارند.
لوسترتعداد کمی از گوشواره ها به اندازه یک لوستر خوش طراحی نفس گیر هستند. همانطور که از نام به درستی پیداست، این سبک از گوشواره ترکیبی از فلزات و سنگ های قیمتی است که شبیه یک لوستر است. آنها به آرامی از گوش شما آویزان می شوند، تاب می خورند و نور را می گیرند، جذابیتی مسحور کننده از خود می بخشند و لباس یا لباس مورد علاقه شما را تکمیل می کنند.
  • منابع:
    1. EARRING BUYING GUIDE
  • تبلیغات: 
    1. ظروف میناکاری که غذا را بسیار خوشمزه تر می کند
    2. 5 کسب و کاری که شما را ثروتمند میکند بشناسید
    3. با نگهداری از فرزند خود در منزل ثروتمند شوید
    4. پرده برداری از تجارت عجیب میلیاردی