با خوردن تخمه آفتابگردان شور زخم معده ی خود را درمان کنید

تخمه آفتابگردان شور فیبر را به رژیم غذایی شما می رسانند. آنها سهم خوبی از فیبر دارند که نه تنها سطح گلوکز را کنترل می کند، بلکه از یبوست جلوگیری می کند و ریتم گوارشی را تنظیم می کند.

آنها به تقویت عضلات کمک می کنند. آنها برای ماهیچه ها خوب هستند: آنها به دلیل محتوای منیزیم خود متمایز هستند که از عملکرد مناسب ماهیچه ها و اتصالات عصبی مراقبت می کند.

به نوبه خود، دریافت پتاسیم آن به بهبود عملکرد ورزشی و جلوگیری از آسیب ها کمک می کند.

از مفاصل شما مراقبت می کنند. آنها سرشار از سلنیوم هستند که علاوه بر توقف استرس اکسیداتیو، به حفظ وضعیت خوب مفاصل کمک می کند.

بهبود سلامت استخوان این ماده غذایی سرشار از کلسیم است و به مبارزه با کلسیم زدایی استخوان کمک می کند.

با بی خوابی و بدخلقی مبارزه کنید. آنها به دلیل کمک به تریپتوفان، یک اسید آمینه مهم در تولید سروتونین، هورمونی که با شادی و تندرستی مرتبط است، برای مبارزه با بی خوابی یا بدخلقی مفید هستند.

تخمه آفتابگردان شور

متخصصان تغذیه می گویند که آنها “طعم کودکی” را به ارمغان می آورند که خوب است، زیرا پیپ ها، مانند ذرت بو داده، با لحظات بازیگوشی دوران کودکی و موقعیت هایی همراه است که همیشه به خوبی به یاد می آیند.

که می تواند به فعال کردن انتقال دهنده های عصبی که احساسات لذت، لذت را برمی انگیزد کمک کند.

تخمه آفتابگردان یا تخمه آفتابگردان غذاهای بسیار سالمی هستند، اما باید نحوه مصرف آنها را در نظر بگیریم، زیرا آنهایی که در کیسه ای به عنوان میان وعده عرضه می شوند حاوی نمک زیادی هستند.

احیا کننده هستند. تخمه آفتابگردان سرشار از ویتامین های گروه B است که احیا کننده است و به مبارزه با پیری و بهبود سلامت پوست کمک می کند.

موارد منع مصرف تخمه آفتابگردان: خطرات خوردن زیاد تخمه آفتابگردان. همانطور که در مورد بسیاری از غذاها اتفاق می افتد.

اگر بیش از حد آنها را بخوریم، ممکن است از برخی “منع مصرف” رنج ببریم: اگر آنها را به صورت اجباری مصرف کنیم، می توانند باعث اضافه وزن یا حتی بیماری های قلبی عروقی شوند.

نحوه مصرف تخمه آفتابگردان: متخصصان تغذیه توصیه می کنند برای جلوگیری از آسیب های داخلی، تخمه آفتابگردان را به صورت خام اما بدون پوسته بخورید یا آن را خوب بجوید.

آنها همچنین توصیه می کنند آنها را بدون نمک مصرف کنید تا از مصرف مقادیر زیاد سدیم خودداری کنید.