با هودی بدن خود را گرم نگهدارید

لباس در جایی پوشیده می شود که بدن انسان نیاز به محافظت دارد از آفتاب و گرد و غبار در کشورهای گرم و خشک فاقد سایه و از سرد و مرطوب در آب و هوای معتدل  لباس هایی مانند هودی بی تی اس و کت و چکمه های پشمی ضخیم بدن انسان را در دماهای بسیار سرد (مانند مناطق قطبی) گرم نگه می دارند.

لباس برای تزئین نیز به عنوان مد پوشیده می شود. مردم از فرهنگ های مختلف لباس های متفاوتی می پوشند و اعتقادات و آداب و رسوم متفاوتی در مورد نوع لباس پوشیدن دارند.

واکس سفید،برای بسیاری از مردم، لباس یک نماد وضعیت است. این به افراد کمک می کند تا یک تصویر را ارائه دهند. اغلب، لباس نوعی ابراز وجود است.

بزرگسالان در موقعیت های مختلف اجتماعی یا کاری با لباس هایی که می پوشند دیدگاه های متفاوتی از خود ارائه می دهند. جوانان لباس کاملا متفاوتی برای بیان شخصیت خود دارند اغلب مردم به سادگی از سبک‌های مد رایج پیروی می‌کنند تا در آن جا بیفتند.

لباس معمولاً از پارچه دوخته شده به هم درست می شود، اما ممکن است پوست حیوانات نیز باشد. هر قسمت از بدن یک لباس معمولی دارد.

هزینه راه اندازی خط تولید نوار تیپ،تنه را می توان با پیراهن، بازوها را با آستین، پاها را با شلوار یا دامن، دست ها را با دستکش، پاها را با کفش و سر را با روسری یا ماسک پوشاند. در آب و هوای سرد، مردم کت های سنگین و ضخیم مانند کت های سنگی نیز می پوشند.

هیچ راه آسانی برای اطمینان از اینکه لباس برای اولین بار تولید شده است وجود ندارد، زیرا این لباس ماقبل تاریخ بوده و لباس ها فاسد شدنی هستند.

یکی از قدیمی‌ترین نمونه‌هایی که یافت شده، خرقه‌ای است که از پوست سنجاب‌ها ساخته شده است، متعلق به غاری در ایتالیا، که قدمت آن به 23000 سال پیش می‌رسد.

نوعی شیشه کوچک که چیزهای ریز،برخی تخمین ها از مطالعه زیست شناسی شپش بدست می آید. شپش بدن در لباس زندگی می کند و حدود 107000 سال پیش از شپش سر جدا شده است. این نشان می دهد که لباس در آن زمان وجود داشته است.

  • منابع:
    1. clothing
  • تبلیغات: 
  1. تغییر ویژگی های کیک با مواد خشک میوه ای
  2. اختصارات پسته و پتانسیل آنتی اکسیدانی
  3. بررسی سنگ معدنی کمیاب و ارزشمند جیوه
  4. قاطرها در انواع مختلفی از سبک ها موجود هستند