با پوشیدن حوله تن پوش ورونیکا پوست خود را بدون نیاز به دستگاه برنزه کنید

به دنبال یک حوله جدید هستید اما نمی دانید چه اندازه ای نیاز دارید؟ انواع حوله ها و اندازه های مربوطه را در اینجا بیابید.

حوله تن پوش ورونیکا انواع مختلفی دارند: حوله دستی، حوله حمام، ملحفه دوش، حوله مهمان، حوله کوچک و غیره. برای وضوح بیشتر، در جدول مقابل ابعاد هر دسته را نشان می دهیم.

توجه: ما متداول‌ترین ابعاد را نشان می‌دهیم، اما گاهی اوقات دسته‌های خاصی از حوله‌ها چندین اندازه را با هم ترکیب می‌کنند (به عنوان مثال، حوله‌هایی با ابعاد 130 در 160 سانتی‌متر وجود دارد).

حوله ها علاوه بر اندازه های مختلف، ضخامت های متفاوتی نیز دارند. وزن اکثر حوله ها در حدود 350 گرم در هر متر مربع است، اما ممکن است بین برندها تفاوت هایی وجود داشته باشد. به عنوان یک قاعده کلی، هرچه حوله سنگین تر باشد، کیفیت بهتری دارد.

حوله تن پوش ورونیکا

حوله حمام یا ملحفه حمام بزرگترین حوله ای است که می توانید پیدا کنید و به دلیل اندازه آن برای خشک کردن بدن بعد از حمام بسیار کاربردی است. در هوای سرد ایده آل است زیرا می توانید کاملاً خود را در آن بپیچید.

حوله دوش یا ملحفه دوش کمی کوچکتر از حوله حمام است اما عملکرد یکسانی دارد. بنابراین می توانید هنگام بیرون آمدن از حمام از آن برای خشک کردن خود استفاده کنید. اگر حوله های حمام را سنگین می بینید، حوله دوش ایده آل است.

ابعاد حوله دستی استاندارد 50*100 سانتی متر می باشد. از این مدل می توان برای خشک کردن دست و صورت بعد از شستشو استفاده کرد. حوله ها معمولاً از تری، پنبه یا مخمل ساخته می شوند. نرم هستند و پوست را تحریک نمی کنند.

حوله های مهمان حوله های کوچکی هستند که برای خشک کردن دست ها استفاده می شوند. آنها در کنار سینک در توالت بسیار کاربردی هستند. آنها در حمام ضروری هستند!

یک حوله کوچک یا حوله لباسشویی به نظر می رسد یک دستمال شستشو باشد، اما اندازه آن کمی بزرگتر است. این حوله ها مخصوص تمیز کردن صورت هستند. از آنها برای پاک کردن آرایش یا پاک کردن صورت خود با آب بعد از اصلاح استفاده کنید.

حوله رسماً حوله نیست، اما وسیله ای است که در حمام شما مفید است. دستمال های شستشو معمولاً برای شستن صورت استفاده می شوند و به دلیل اندازه کوچک بسیار کاربردی هستند.