بنتونیت جذبی که توانست ماشین 10 تنی را به خود جذب کند

بنتونیت جذبی  یکی از خاک های معدنی است و از کانی های رسی مختلف تشکیل شده است. این سنگ از خاکستر آتشفشانی هوازده تشکیل شده است و به صورت ریز به فروش می رسد.

بنتونیت مانند سایر خاک های معدنی دارای اثر جاذب قوی است. این ماده قادر است مواد ناخواسته تجمع یافته در پوست را جذب کرده و در نتیجه از پاکسازی طبیعی پوست حمایت کند.

به دلیل ظرفیت تورم بالایی که دارد، حتی می تواند به خارج شدن فلزات سنگین از منافذ پوست کمک کند و توانایی جذب مقادیر زیادی سموم و آلاینده ها را دارد. بنتونیتی که یک بار برای پاکسازی پوست استفاده شده است باید دور ریخته شود و دیگر استفاده نشود.
بنتونیت شما را در پاکسازی پوست تا منافذ و تامین مواد با ارزش آن حمایت می کند. در مقایسه با دیگر زمین‌های شفابخش، اثر جذبی این خاک معدنی قوی‌تر از اثر کانی‌سازی است.

بنتونیت جذبی

به طور خاص، می توان از آن در ماسک های صورت، برای پوست سر یا به عنوان کمکی در مبارزه با سلولیت استفاده کرد، زیرا به حذف سموم از پوست و تنظیم تعادل اسید کمک می کند. گردش خون را تقویت می کند، سموم را از پوست خارج می کند و آنها را روی سطح آن جمع می کند.

برای یک ماسک صورت بنتونیت، می توانید به سادگی حدود یک قاشق غذاخوری پودر را با سه قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید و با یک چوب هم بزنید (یک قاشق چوبی بهترین است). اجازه دهید توده برای چند دقیقه متورم شود و سپس آن را روی صورت بمالید.

پس از گذشت 15 تا 20 دقیقه، ماسک را با آب ولرم بشویید. مو همچنین از درمان با بنتونیت سود می برد. استفاده منظم می تواند در برابر ریزش مو کمک کند و رشد مو و بازسازی فولیکول های مو را تحریک کند.

همچنین می توانید ماسکی را که برای این کار توضیح داده شده درست کنید و به سادگی آن را روی پوست سر بمالید. اگر می خواهید برای مقابله با سلولیت اقدام کنید، همین کار را انجام دهید. به سادگی مخلوط را روی نواحی مشکل دار بمالید، بگذارید بماند و بشویید.