خاصیت ماهی قزل آلا

برخی از ماهی قزل آلا سعی می کنند جریان مناسب را پیدا کنند تا زمانی که تمام انرژی خود را مصرف کنند و بمیرند، اما بیشتر آنها به سادگی سعی می کنند ماهی آزاد دیگری را برای تخم ریزی پیدا کنند. این ماهی ها در صورت خوش شانسی برای تخم ریزی به رودخانه های دیگر سرگردان می شوند.

مهندسان نردبان های ماهی را طراحی می کنند تا کار سختی نباشد، هر پله از نردبان افزایش تدریجی ارتفاع دارد و مکان هایی برای استراحت ماهی ها وجود دارد. معمولاً نردبان را در مکانی قرار می دهند که عبور ماهی از راه دیگری دشوار یا غیرممکن است شاید پیدا کردن نردبان برای ماهی سخت باشد، مخصوصاً در یک رودخانه بزرگ.

میوه آرایی سیب،تخم های ماهی قزل آلا در اوایل رشد خود به حرکت بسیار حساس هستند، بنابراین تا زمانی که “چشم” نشوند حرکت نمی کنند (چشم های آنها از طریق تخم نشان می دهد).

آنها به آرامی نگهداری می شوند و یا در آب نگهداری می شوند یا در طول حمل و نقل مرطوب و خنک نگه داشته می شوند. آنها می توانند بیش از یک روز مانند این زنده بمانند زیرا در این مرحله از اکسیژن بسیار کمی استفاده می کنند.

هر ماهی آزاد ماده می تواند بین 1500 تا 10000 تخم داشته باشد. تنها تعداد کمی (0 تا 10) از این تخم‌ها زنده می‌مانند تا ماهی آزاد شوند.

طرز تهیه زیتون سیاه، جمعیتی که اندازه خود را حفظ می کند به طور متوسط ​​تنها یک بالغ از هر والدین تولید می کند (دو بالغ از هر جفت تخم ریزی)، اما در برخی سال ها بیشتر و در برخی دیگر کمتر خواهد بود.

 

بسیاری از اشیای دست ساز به ماهی قزل آلا با مسدود کردن مسیر مهاجرت یا دشوارتر کردن آن آسیب می زند. البته سدهای روی رودخانه ها مشکل اصلی مهاجرت ماهی قزل آلا هستند. دیگر اشیاء ساخت بشر برای کمک به ماهی قزل آلا طراحی شده اند، مانند نردبان ماهی.

نردبان های ماهی به ماهی آزاد بالغ کمک می کند تا از رودخانه مهاجرت کند و بسیار خوب کار کند. سدها بیشتر برای ماهی قزل آلا کوچک که به پایین دست مهاجرت می کنند مشکل ساز هستند.

بهترین زمان مصرف پودر سنجد،زیرا اگر نتوانند گذرگاه هایی را که در سد قرار داده شده است برای کمک به آنها پیدا کنند، از توربین ها عبور می کنند. اگر خاک ناشی از جاده باعث مسدود شدن شن های رودخانه شود، جاده های آن طرف و کنار نهرها می توانند مشکل ساز شوند.

  • منابع:
    1. Questions and Answers About Salmon
  • تبلیغات: 
    1. اساسی ترین روشها برای داشتن زندگی مرفه
    2. با استفاده از این محصولات دوباره جوان شوید
    3. آنچه که درباره ماهی قرمز باید بدانیم
    4. خرید ارزانترین چیپس میگو تند