خوردن سیب ناشتا چه خواصی دارد

میوه آرایی سیب در سرتاسر جهان کشت می‌شود و بیشترین رشد را در جنس دارد منشأ درخت سیب آسیای مرکزی است، جایی که جد وحشی آن هنوز هم در آن یافت می شود. سیب هزاران سال است که در آسیا و اروپا رشد می کند و توسط استعمارگران اروپایی به آمریکای شمالی آورده شده است.

سیب ها به دلیل روش های زیادی که می توانند مصرف شوند و به دلیل راحتی و ماندگاری آن ها محبوب هستند. سیب ها را می توان به سس، برش یا آبمیوه تبدیل کرد و برای شیرینی ها، کیک ها، تارت ها و پای ها مورد علاقه است.

تفاله سیب به شکل آب نبات (چرم میوه) فرآوری شده و به عنوان منبع پکتین استفاده می شود. آب سیب را می توان به صورت تازه، طبیعی یا فیلتر شده، تخمیر به نوشیدنی های الکلی مانند سیب یا شراب، تقطیر به براندی یا تبدیل به سرکه مصرف کرد.

طبق تعریف، میوه محصول شیرین و گوشتی درخت یا گیاه دیگری است که حاوی دانه است و می توان آن را به عنوان غذا مصرف کرد.

ماهی قزل آلا،میوه سیب در اواخر تابستان یا پاییز بالغ می شود و ارقام با اندازه های وسیعی وجود دارند. هدف تولیدکنندگان تجاری تولید سیبی با قطر 7.0 تا 8.3 سانتی متر (2.75 تا 3.25 اینچ) به دلیل ترجیح بازار است. برخی از مصرف کنندگان، به ویژه آنهایی که در ژاپن هستند، سیب بزرگتر را ترجیح می دهند، در حالی که سیب های زیر 5.7 سانتی متر (2.25 اینچ) معمولاً برای تهیه آب میوه استفاده می شوند و ارزش بازار کمی دارند.

پوست سیب های رسیده به طور کلی قرمز، زرد، سبز، صورتی یا زنگ زده است، هرچند ممکن است ارقام دو یا سه رنگ زیادی پیدا شود همچنین ممکن است پوست کاملاً یا تا حدی زنگ زده باشد یعنی زبر و قهوه ای باشد. پوست در یک لایه محافظ موم اپیکوتیکولار پوشیده شده است. اگزوکارپ (گوشت) عموماً زرد مایل به سفید کم رنگ است، اگرچه اگزوکارپ صورتی یا زرد نیز وجود دارد.

بهترین زمان مصرف پودر سنجد،از نظر تجاری، سیب‌ها را می‌توان برای چند ماه در اتاق‌های اتمسفر کنترل‌شده نگهداری کرد تا رسیدن ناشی از اتیلن را به تأخیر بیندازند سیب ها معمولاً در محفظه هایی با غلظت های بالاتر دی اکسید کربن و فیلتراسیون هوای بالا ذخیره می شوند. این از افزایش غلظت اتیلن به مقادیر بالاتر و جلوگیری از رسیدن سریع جلوگیری می کند.

زمانی که میوه از انبار خارج شود، رسیدن ادامه می یابد. برای نگهداری در خانه، بیشتر ارقام سیب را می توان به مدت دو هفته در خنک ترین قسمت یخچال (یعنی دمای زیر 5 درجه سانتیگراد) نگهداری کرد. برخی از آنها، از جمله  را می توان تا یک سال بدون تخریب قابل توجه ذخیره کرد.

یک وعده سیب معمولی 242 گرم وزن دارد و 126 کالری را با محتوای متوسط فیبر رژیمی تامین می کند (جدول 1). در غیر این صورت، به طور کلی محتوای کمی از مواد مغذی ضروری وجود دارد.

سیب منبع غنی از مواد شیمیایی گیاهی مختلف از جمله فلاونوئیدها (مانند کاتچین ها، فلاوانول ها و کورستین) و سایر ترکیبات فنلی (مانند اپی کاتچین و پروسیانیدین) است که در پوست، هسته و پالپ سیب یافت می شود.

طرز تهیه زیتون سیاه،ترکیبات فنلی، مانند پلی فنل اکسیداز، نیروی محرکه اصلی قهوه ای شدن در سیب هستند. پلی فنل اکسیداز واکنش ترکیبات فنلی به  را کاتالیز می کند و باعث می شود رنگدانه تیره تر و در نتیجه قهوه ای شود.

 

  • منابع:
    1. Apple fruit

  • تبلیغات: 
  1. قیمت برگه هلو خشک
  2. قیمت سیب قرمز صادراتی سال 1401
  3. راهنمای خرید دستگاه بادکن بطری
  4. پالتو های رسمی دارای شش یا هشت دکمه هستند