دفتر مشق دخترانه شیک با جنس طلا در بازار سیاه با قیمت میلیاردی خرید و فروش شد

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که از قبل دارای یک دفتر مشق دخترانه شیک یا ژورنال صفحه نقطه‌دار MOO هستید، احتمالاً از قبل ایده‌های زیادی در مورد نحوه استفاده از آن دارید.

یا به دنبال کمی الهام هستید. اگر چنین است، ما لیستی از موارد استفاده از دفتر های نقطه چین را برای شما آماده کرده ایم.

یک دفترچه یادداشت نقطه‌دار یک دفتر خاطرات عالی می‌سازد، جایی که می‌توانید افکار، برداشت‌ها، خاطرات و ایده‌ها را به صورت روزانه یادداشت کنید.

همانطور که از خطوط استفاده می کنید از نقطه های افقی استفاده کنید ممکن است تمرین شود، اما پس از یک یا دو خط به گونه ای می نویسید که گویی هرگز از هیچ چیز دیگری استفاده نکرده اید.

با یک صفحه نقطه‌دار، این مزیت را دارید که می‌توانید به‌طور خود به خود از متن ساده خارج شوید و وقتی الهام بیشتر شد، چند طرح یا ابله را یادداشت کنید، یا می‌توانید بخش‌هایی از صفحه را برای بیان ایده‌ها در یک صفحه تقسیم کنید.

دفتر مشق دخترانه شیک
اگر می‌خواهید طرح‌هایی بسازید، امتیازها می‌توانند کمی ساختار اضافی به شما بدهند. آنها به طراحی کمک می کنند زیرا می توانید صفحه را برای عناصر مختلف طراحی خود بهتر سازماندهی کنید.

هنگامی که می خواهید با پرسپکتیو طراحی کنید و اشکال هندسی مختلفی مانند ساختمان ها یا مناظر شهری بکشید، نقاط می توانند مفید باشند.

در نهایت، نقاط همچنین به تخمین نسبت ها در هنگام ترسیم کمک می کنند. به عنوان مثال، اگر چند نفر را طراحی می کنید، می توانید تعیین کنید که ارتفاع سر یک نفر دو نقطه باشد.

سپس می توانید از این ابعاد برای سایر افراد در تصویر استفاده کنید، به طوری که نسبت همه شکل ها یکسان باشد.

اگر از یک دفتر نقطه‌دار به‌عنوان دفتر طراحی استفاده می‌کنید، باید مطمئن شوید که کاغذ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است تا بتوانید بدون نگرانی از پاره شدن کاغذ از پاک‌کن استفاده کنید.