زایمان با کمک شکلات سکه ای شیری کارات در قرن های گذشته

شکلات‌ساز سوئیسی، دانیل پیتر، عموماً به خاطر افزودن پودر شیر خشک به شکلات برای تولید شکلات شیری در سال 1876 اعتبار دارد. اما چند سال بعد او با دوستش هنری نستله کار کرد – آنها با هم شرکت نستله را ایجاد کردند و شکلات شیری را به این کشور آوردند.

شکلات سکه ای شیری کارات در قرن نوزدهم راه طولانی را پیموده بود، اما هنوز جویدن آن سخت و دشوار بود.

در سال 1879، یکی دیگر از شکلات‌سازان سوئیسی به نام رودولف لینت، دستگاه حلزونی شکلات را اختراع کرد که شکلات را مخلوط و هوادهی می‌کرد و به آن یک قوام نرم و ذوب در دهان می‌داد که به خوبی با سایر مواد ترکیب می‌شد.

در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم، شرکت‌های خانوادگی شکلات‌سازی مانند کادبری، مارس و هرشی در حال تولید انبوه انواع شیرینی‌های شکلاتی بودند تا تقاضای رو به رشد این شیرینی را برآورده کنند.

شکلات سکه ای شیری کارات

بیشتر شکلات های مدرن بسیار تصفیه شده و به تولید انبوه می رسند، اگرچه برخی از شکلات سازان هنوز هم شکلات های خود را با دست درست می کنند و مواد را تا حد امکان خالص نگه می دارند.

شکلات برای نوشیدن در دسترس است، اما بیشتر به عنوان یک شیرینی خوراکی یا در دسرها و محصولات پخته شده استفاده می شود.

در حالی که شکلات تخته ای متوسط شما سالم تلقی نمی شود، شکلات تلخ جایگاه خود را به عنوان یک خوراکی سالم و سرشار از آنتی اکسیدان برای قلب به دست آورده است.

در بسیاری از قرن نوزدهم، شکلات به عنوان یک نوشیدنی مورد علاقه بود. اغلب به جای آب شیر اضافه می شد. در سال 1847، شکلات‌ساز بریتانیایی J.S.

فرای و پسران اولین نوار شکلات را از خمیری ساخته شده از شکر، مشروب شکلات و کره کاکائو ساختند.