زیبا کردن سفره خود با سرویس ارکوپال

چند سال پیش به یک ظروف غذاخوری زیبا برخورد کردم، بلافاصله گیر کردم و بدون تردید سفارش دادم. به محض ورود، متوجه شدم که ظروف غذاخوری زیبای من در فر نیست.

همچنین دلیل ارائه راهنمایی در مورد قیمت سرویس ارکوپال ۶نفره و  نحوه انتخاب یک ظرف غذاخوری مناسب برای پذیرایی که سلیقه شماست، برای افراد لذت بخش خواهد بود بنابراین اکنون به این سؤال می پردازیم که  اجازه دهید مستقیماً وارد ظرف غذاخوری ایمن آرکوپال شویم.

از آنجایی که ست های ظروف غذاخوری آرکوپال از مواد بسیار مقاوم عقیق ساخته شده اند که در برابر ضربه های مکانیکی و حرارتی بسیار مقاوم بوده و متخلخل نیستند، در برابر تغییرات دمایی بالا نیز مقاوم هستند.

 

بین خریدارن سوالی که پیش آمده آرکوپال بهتره یا چینی که یکی دیگر از ویژگی‌های بارز محصولات آرکوپال این است که وقتی می‌شکنند، به‌دلیل شیشه‌های حرارت‌دیده‌شان طوری طراحی شده‌اند که به قطعات کوچک و غیر تیز تبدیل شوند.

آرکوپال سه برابر بیشتر از ظروف غذاخوری سرامیکی یا سنگی در برابر ضربه مقاوم است مقاومت آنها با ست ظروف غذاخوری کورل قابل مقایسه است.

در نهایت آرکوپال قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است، به راحتی تمیز می شود (شستشوی دستی) و زیبایی خود را حتی پس از چندین دوره شستشو حفظ می کند.

ظروف غذاخوری آرکوپال برای استفاده در فر مناسب نیستند آنها در مایکروویو و ماشین ظرفشویی ایمن هستند زیرا مواد مورد استفاده برای مقاومت در برابر استفاده از مایکروویو، چندین صد چرخه ماشین ظرفشویی و توزیع موثر گرما برای کاهش خطر سوختگی طراحی شده است و سوالی که پیش امده این است که قیمت سرویس آرکوپال دینو سفید ساده چه قیمتی دارد تا بتوانند خرید مناسبی داشته باشند.

برای ساخت آرکوپال از شیشه عقیق استفاده می شود. این شیشه سکوریت با روکش نسوز است که در برابر شکستگی مقاوم است از آنجایی که بدون متخلخل و معتدل است، می تواند در برابر شوک حرارتی مقاومت کند.

طبق گفته سازندگان، آرکوپال تراشه نمی کند و ظرفیت نگهداری آن پنج برابر چین است به دلیل فرآیند تولید، آرکوپال یک ماده ماندگار است در طول تولید، به تدریج گرم می شود و سپس به سرعت سرد می شود.

سرویس آرکوپال ایرانی ماندگاری طولانی دارند آنها همچنین در مایکروویو و ماشین ظرفشویی ایمن هستند و همچنین سبک و قابل حمل هستند فنجان، لیوان، کاسه، بشقاب و نعلبکی و همچنین ظروف قابلمه در طرح ها و رنگ های مختلف بخشی از مجموعه ظروف غذاخوری است.

  • منابع:
    1. IS ARCOPAL OVEN SAFE

  • تبلیغات: 
  1. آب سیب می تواند پوکی استخوان را به مرور کاهش دهد
  2. سفارش عمده پر لیمو عمانی
  3. خرید اینترنتی دریل خانگی با قیمت عالی
  4. بررسی انواع مختلف گلدان ها