ساخت اجاق گاز تابان که به سیستم آژیر دزدگیر وصل است

توصیه ترین نکته هنگام دانستن نحوه انتخاب اجاق گاز این است که این نوع محصول را در اتاقی با مساحت بیش از 20 متر مربع و دقیقاً برای اقدامات امنیتی قرار دهید.

در حال حاضر، دانستن نحوه انتخاب اجاق گاز تابان روش‌های امنیتی بسیار بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهد.

زیرا دارای دستگاه‌های اضافی مانند کنترل‌کننده‌ها یا آنالایزرهای اکسیژن و سایر گازها در محیط (که از خطرات شیمیایی جلوگیری می‌کنند)، بدون کنار گذاشتن آشکارسازهای عدم وجود شعله. ، که خروجی گاز را قطع می کند.

بنابراین به این موارد بسیار مورد نیاز نگاهی بیندازید و بررسی کنید که به نیازهای خرید شما اضافه شده باشند. اگرچه، به همین ترتیب، داشتن سیستم اطفاء حریق خود ضروری است.

به طور کلی، از نظر زیست محیطی، باید سعی کنیم گازهایی را انتخاب کنیم که مصرف گاز کمتری دارند، زیرا در این روش مقدار کمتری از گازهای اثر گلخانه ای (GHG) منتشر می شود.

اجاق گاز تابان

با این حال، این کاملاً به نوع مشعل بستگی دارد، زیرا هر اجاق گاز با داشتن تجهیزاتی با مصرف متفاوت، مقادیر متفاوتی از گازهای گلخانه ای تولید می کند. به طور کلی مصرف آن بین 140 تا 300 گرم است. در ساعت.

شما می توانید روی هود استخراجی سرمایه گذاری کنید که بدون شک به شما در کاهش میزان دود در آشپزخانه کمک می کند.

اما فراموش نکنید که عامل نگهداری نیز مرتبط است! با دانستن نحوه انتخاب اجاق گاز، خواهید دانست که در صورت نیاز به بازبینی یا تعمیر، بهتر است مدلی را انتخاب کنید که عوارض عمده ای در بر نداشته باشد.

هنگام اطلاع از نحوه انتخاب اجاق گاز باید بدانید که این نوع بخاری بوتان دارای یک مشعل توکار به همراه یک پنل است که وظیفه جمع آوری تمام گرمای شعله را بر عهده دارد و سپس آن را به فضای اطراف دفع می کند.

آی تی؛ عملکرد بالایی دارد که قدرت بیشتری را تا 4000 وات فراهم می کند.

اجاق گازهای تابشی علاوه بر همه اینها دارای یک پنل سرامیکی هستند که با جمع آوری گرما گرم می شود، بنابراین باید در اتاقی با تهویه مناسب و در فضایی بزرگ و بدون مبلمان اطراف آن قرار گیرند.