ساعت violet مردانه ساخته شده توسط یک دانشمند ایرانی جایزه برترین ساعت سال را گرفت

به دلیل خاص بودن و محبوبیت ساعت violet مردانه در کشورهایی که آنها طراحی شده اند، کارخانه های متعددی از این ساعت ها وجود دارد، زیرا آنها عمدتاً به گردشگرانی فروخته می شوند که می خواهند چیزی معمولی از مکان بازدید شده ببرند.

بخار: همانطور که از نامش پیداست، این دستگاه ها دارای یک موتور بخار هستند که به آنها اجازه کار می دهد.

این سازها که در سال 1977 ساخته شده اند، اما با طراحی قدیمی، در دنیا چندان فراگیر نیستند و در خیابان های شهرهای خاصی در کانادا و انگلیس یافت می شوند.

در آنجا، آنها معمولاً یک جاذبه توریستی عالی هستند زیرا بخاری که از آنها برای عملکرد خارج می شود، چشمگیر است.

کوارتز: این ساعت‌ها از طریق یک باتری، از طریق یک قطعه کوارتز کار می‌کنند، قطعه‌ای که تکانه‌ها را انجام می‌دهد تا بتواند زمان را اندازه‌گیری کند. ارتعاش کوارتز به گونه ای است که به مکانیسم سوزن اجازه حرکت می دهد.

ساعت violet مردانه

آب: این دستگاه که با نام “کلپسیدرا” نیز شناخته می شود، امکان اندازه گیری مدت زمان مشخصی از جریان مایع از یک ظرف به ظرف دیگر را می دهد.

به منظور عملکرد، یکی از ظروف دارای یک سوراخ کوچک است که از طریق آن آب می تواند به دیگری جریان یابد.

منشأ آن را به مردم مصر باستان نسبت می دهند و تخمین زده می شود که به دلیل محدودیت هایی که داشتند، در شب به جای ساعت های آفتابی از آن استفاده می کردند.

آنها همچنین در بازی های رومیزی که رقابتی هستند و در آن زمان برای تعیین برنده یا بازنده بازی ضروری است بسیار رایج هستند.

ساعت‌های مچی: این ساعت‌ها که در دهه اول قرن بیستم ساخته شده‌اند، دارای شبکه‌ای هستند که به کاربر اجازه می‌دهد تا زمان را به راحتی ببیند.

به همین دلیل این نام را دریافت کرده اند. در بیشتر موارد، این آثار به شکل کلبه هستند و شناسایی آنها را بسیار آسان می کند.