سنگ نمای ساختمان رومی موجب شکست سپاه روم در جنگ شد

سنگ طبیعی هزاران سال است که برای ساخت خانه ها و سنگ نمای ساختمان رومی استفاده می شود. حتی در زمان های قدیم مرسوم بود که نماها را با سنگ طبیعی تجهیز می کردند. این مواد تا به امروز خود را ثابت کرده است. زیرا سنگ طبیعی مقاوم و پایدار است.

اما سنگ طبیعی نه تنها به دلیل خواص مادی آن یک ماده خام محبوب است. با انتخاب گسترده ای از انواع سنگ، طیف طراحی عظیمی را ارائه می دهد. برای انتخاب از بین ساختارها و رنگ های مختلف.

خانه خود را به یک چشم نواز خاص تبدیل کنید: تصمیم بگیرید سنگ نمای خود را با سنگ طبیعی بپوشانید. به این صورت است که نما خود را با توجه به سلیقه شخصی خود طراحی می کنید.
معمولاً پانل هایی هستند که به سنگ نمای خود وصل می کنید. ابعاد بسته به سازنده یا خواسته های خود شما متفاوت است.

سنگ نمای ساختمان رومی

نکته برای ساخت و ساز شما را در مورد لنگر انداختن پانل ها بر روی سنگ نمای سنگ طبیعی خود مطلع می کند.
چسباندن پانل ها آخرین مرحله در روکش نما است.

پانل های سنگ نما ساخته شده از سنگ طبیعی در درجه اول در نوع خود متفاوت هستند، سنگ های نرم و سنگ های سخت وجود دارد. با انواع مختلف لنگرها خاص تر می شود.

در موارد خاص، صنعتگران پانل های نمای شما را با استفاده از لنگر به اصطلاح آندرکات در قسمت عقب خود نصب می کنند. کارشناسان پانل ها را با استفاده از لنگرهای فولادی به نما متصل می کنند. با این حال، معمولاً پانل ها در لبه های خود به یکدیگر متصل می شوند.

امروزه شما به طور استاندارد با لنگرهای ملات، دال های سنگ طبیعی را به سنگ نمای خانه خود می چسبانید. اینها ارزان ترین هستند. لنگرهای ملات از طریق سوراخ های مته در بتن دیوار ساختمان بسته می شوند. سپس پانل های نما را به آنها وصل می کنید.
لنگرها عملکردهای مختلفی دارند. در یک پنجم بالای صفحات لنگرهایی وجود دارد که عملکرد نگهدارنده دارند. در یک پنجم پایینی پانل ها همتاهایی وجود دارند که همزمان دو کارکرد دارند: یک عملکرد حمل و هم یک عملکرد نگهدارنده.

همچنین امکان اتصال صفحات سنگ طبیعی به ریل وجود دارد.