صابون بچه فیروز 75 گرمی موجب درمان لک ماه گرفتگی کودکی در شیراز شد

والدین تازه وارد اغلب وقتی که گنج جدید آنها مشکلات پوستی نوزاد را ایجاد می کند شگفت زده می شوند.

در حالی که بسیاری از مشکلات پوستی، مانند بثورات پوستی نوزادان یا لایه‌برداری، شایع هستند و به مرور زمان خود به خود برطرف می‌شوند، صابون می‌توانند باعث تحریکات دیگر روی پوست کودک شوند.
بر کسی پوشیده نیست که نوزادان پوست نرم و حساسی دارند. برای بسیاری،صابون بچه فیروز 75 گرمی ممکن است خوب باشد.

Dreft Baby Wash دارای تاییدیه EPA Safer Choice است که به این معنی است که مواد بی خطر آن آلودگی را کاهش می دهد، روی پوست کودک شما ملایم تر است و همچنان با لکه های سخت مبارزه می کند. اگر همچنان به استفاده از صابون ادامه می دهید، مراقب پوست او باشید تا نشانه های تحریکی مانند:

صابون معمولی حاوی مواد و ترکیباتی هستند که برای تقویت رنگ و شاداب کردن بوی لباس طراحی شده اند. در حالی که این ترکیبات برای محافظت از لباس های شما در طول دوره های شستشوی مکرر عالی هستند، اما می توانند پوست حساس کودک شما را تحریک کنند.

صابون بچه فیروز 75 گرمی

صابون کودک ضد حساسیت مانند Dreft Baby Wash به طور ویژه برای پوست نوزادان ساخته شده است.

با این حال، والدین باید بدانند که همه مشکلات پوستی ناشی از محرک ها نیستند. مواردی مانند آکنه نوزاد و پوست خشک و پوسته پوسته در بسیاری از نوزادان به خصوص در 2 تا 3 ماه اول شایع است.

علائم تحریک مواد شوینده لباسشویی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد و هر کودک نسبت به انواع مختلف مواد شوینده واکنش متفاوتی نشان می دهد.

اگر کودک شما هر یک از علائم زیر را نشان داد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به یک شوینده کودک ضد حساسیت بروید [لینک به شوینده های Dreft].

صابون می توانند حاوی مواد شیمیایی باشند که پوست حساس کودک را تحریک می کنند. مواد و افزودنی‌هایی که برای بهبود ظاهر و بوی پارچه‌های شما طراحی شده‌اند، می‌توانند منبعی برای تحریک پوست نوزاد شما باشند.

در حالی که بسیاری از صابون ها به خود می بالند که “100٪ طبیعی” هستند، اما این به طور خودکار آنها را برای نوزاد تازه متولد شده شما ایمن نمی کند.

در صورت امکان، به جای پودر بچه، باید یک مایع شوینده یا صابون نیز انتخاب کنید. شوینده‌های پودری ساینده‌تر هستند و می‌توانند در طول دوره‌های شستشوی سردتر روی لباس‌ها باقی بمانند و باعث تحریک پوست شوند.