فبردی با کیک خامه ای نیم کیلویی دوستش را به قتل رساند

یک کیک خامه ای نیم کیلویی چند کالری دارد؟ آیا تا به حال این سوال را از خود پرسیده اید، کالری صرفاً واحدی است که برای اندازه گیری کالری مورد نیاز بدن انسان برای انجام وظایف مهم خود استفاده می شود.

بدن انسان مواد مغذی را در بدن می سوزاند و مواد مغذی را از غذاهای مختلف به دست می آورد، بنابراین عملکردهای مهم مختلفی را انجام می دهد. . یک تکه 300 گرمی کیک گیلاس و شکلاتی حاوی چه مقدار کالری است:
کالری: 584 کالری
پروتئین: 12 گرم
کربوهیدرات: 70 گرم
چربی: 30 گرم
برای اینکه کالری مورد نیاز بدن زیاد نشود باید درصد کالری غذایی که می خوریم را بدانیم، حداکثر باید مصرف قند و شیرینی روزانه را کاهش دهیم. ما می توانیم هر روز غذا بخوریم و بهتر است هفته ای سه بار غذا بخوریم تا کالری در بدنمان زیاد نشود.

کیک خامه ای نیم کیلویی

حتما تا به حال در این مورد فکر کرده اید، کیک یکی از بهترین دسرهای غربی است که خیلی ها آن را دوست دارند، اما کالری بالایی دارد و با توجه به نوع و مواد تشکیل دهنده آن متفاوت است، اما چربی زیادی هم دارد، پس باید آن را کم کرد.
همچنین باید از یک رژیم غذایی سالم پیروی کرد تا وزن اضافه نشود، به عنوان مثال، یک تکه کیک شکلاتی حدود 50 گرم وزن دارد، کالری آن حدود 235 کالری، چربی  10.5 گرم، چربی اشباع  15٪ است و این چیزی است که نشان دهنده آن است.

ما می‌توانیم با خوردن غذای سالم کالری کمتر و چربی کمتری دریافت کنیم، همانطور که می‌توانیم دسرها را در حین پختن به جای سرخ کردن، بپزیم و همچنین می‌توانیم با خوردن میوه‌های طبیعی که کالری کمتری نسبت به قندها و شیرینی‌های طبیعی دارند.

شکر و کیک را جایگزین کنیم. ما یک سیستم سلامت یکپارچه برای حفظ وزن سالم و بدن کامل داریم.

همچنین متوجه شدیم که بهتر است هنگام تهیه کیک و شیرینی، زرده تخم مرغ را کم کنیم و نوشیدن روزانه مقدار زیادی آب به سوزاندن مقدار زیادی چربی و کالری کمک می کند.

بنابراین باید روزانه حداقل 8 لیوان آب با ورزش مانند دویدن بنوشیم. حداقل به مدت نیم ساعت در روز به سوزاندن چربی بدن و کالری اضافی کمک می کند.