لباس زمستانی پسرانه دوخته شده با پوست شیر جان مردی را در کوهستان نجات داد

در فصل زمستان بهتر است کمد لباسی برای دمای پایین به خوبی آماده شده باشد. با فروشگاه خود ملاقات کنید تا لباس های مارک را به صورت آنلاین خریداری کنید که اصول اولیه هستند.

چگونه خوب به نظر برسیم و در عین حال گرم باشیم. وقتی ناراحت هستید و از سرما میلرزید ظاهر خوبی ندارید.

مهم نیست چه مدل لباس زمستانی پسرانه می پوشی اما، هرگز نباید راحتی یا گرمای بدن خود را فدای زیبایی کنید. کاری که باید انجام دهید این است که لباس های خود را با هوای سردتر تطبیق دهید.

برای اینکه راحت باشید، از سرما محافظت کنید و ظاهر خوبی داشته باشید، باید این توصیه ها را دنبال کنید:

پوشیدن لایه های لباس:
یکی از مزایای بزرگ زمستان این است که گزینه های بیشتری برای لباس پوشیدن دارید. شما می توانید لایه های زیادی داشته باشید و ظاهر خوبی داشته باشید، به علاوه گرم نگه دارید.

لباس زمستانی پسرانه

اصول اولیه پوشیدن لایه پایه، تی شرت و لباس زیر است. لایه های میانی مانند پیراهن، ژاکت، ژاکت کش باف پشمی، جلیقه، ژاکت بمب افکن یا جین؛ و لایه بیرونی با کت، پارکا و کت.

قانون اساسی این است که شما از داخل به بیرون، از نازک ترین پارچه ها به ضخیم ترین پارچه ها بروید. و هرگز نباید آنقدر لایه بپوشید که حرکت شما را محدود کند.

در نظر داشته باشید که پوشیدن لایه لایه به شما این امکان را می دهد که در صورت افزایش دما، یا اگر با گرمایش به داخل خانه می رسید، برخی از لباس ها را درآورید. بنابراین همه لایه ها باید خوب به نظر برسند.

پارچه های مناسب برای زمستان را انتخاب کنید:
انتخاب لباس با پارچه مناسب کلید گرم ماندن در زمستان است. اینها رایج ترین گزینه ها هستند:

پنبه: برای لایه پایه یا میانی توصیه می شود. به اندازه پارچه های دیگر شما را گرم نگه نمی دارد، اما به شما اجازه تنفس می دهد و میزان تعریق را کاهش می دهد.