مادری با خرید ست حوله گایه برای فرزندش او را خوشحال کرد

ست حوله گایه یکی از موارد مورد علاقه ما است و اگر آن را انتخاب کنید برای کوچولوی شما نیز خواهد بود. حیوانات خانه تریکسی با ارزش هستند. در این مورد ما روباه را انتخاب کرده ایم. ابعاد آن 75*75 سانتی متر است و از 100% پنبه ارگانیک ساخته شده است.

مشخصه برند Carter’s راه حل های کاربردی و زیبا برای نوزادان است. در این مورد، ما یک ست حوله حمام 8 تکه را انتخاب کرده ایم: پنج حوله کوچک صورت، دو حوله کلاه دار و یک حوله بدون کلاه. ایده آل برای صرفه جویی!

جنس آن ترکیبی از 85% پنبه و 15% پلی استر است و طرح های زیبای حیوانی آن هم کودک و هم شما را راضی می کند.

البته قابل شستشو با ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه سانتی گراد است، چیزی که به نظر ما ضروری است تا بتوانید خود را از نگرانی رها کنید و از وقت بیشتری با کودک خود لذت ببرید.

ست حوله گایه

این شنل Clevamama را نمی‌توان از انتخاب ما غایب کرد زیرا حتی توسط صنعت جایزه نیز دریافت شده است. این یک حوله زیبا با طرح ابری است که برای نوزادان و نوزادان طراحی شده است.

ماده ای که در آن ساخته شده است پنبه ضد حساسیت و ضد باکتری است، دو ویژگی اساسی در مورد بهداشت کودک.

برای فرمت “حوله پیش بند” خود متمایز است. این بدان معناست که می توان آن را دور گردن محکم کرد تا از لیز خوردن حوله در اثر حرکات کودک جلوگیری شود. با این کار مطمئن می شوید که کودکتان هنگام خروج از وان حتی اندکی سرما نخورد.

به نظر می رسد این مجموعه موسلین برای کودکان برای گنجاندن در لیست تولد مناسب است.

این شامل 10 قطعه زیبا به ابعاد 30 در 30 سانتی متر است که می توان از آنها برای کارهای مختلف استفاده کرد، به عنوان مثال به عنوان حوله برای صورت کودک، برای تمیز کردن دست ها یا به عنوان پیشبند.

آنها برای حمل در کیسه پوشک ایده آل هستند زیرا به راحتی جمع می شوند، نگهداری می شوند، تمیز و خشک می شوند.