مصرف سویا یک کیلویی برای کودکان با وزن پایین موجب اضافه شدن وزن آن ها می شود

در تغذیه نوزادان، محصولات لبنی نباید با محصولات سویا یک کیلویی جایگزین شوند. آلرژی به سویا در حدود نیمی از کودکان تا سن مدرسه از بین می رود. 70 درصد از کودکان مبتلا تا سن ده سالگی تحمل سویا را تجربه کرده اند.

بنابراین، با توجه به مرکز فدرال تغذیه (BZfE)، هیچ چیز مخالف مصرف گهگاهی محصولات سویا در دوران کودکی به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل نیست. فقط اشاره می شود که محصولات سویا که به عنوان جایگزین شیر عمل می کنند باید با کلسیم غنی شوند تا از عرضه کافی اطمینان حاصل شود.

با این حال، نیاز به تحقیقات بیشتر در این زمینه وجود دارد.

سویا را می توان به طرق مختلف مورد استفاده قرار داد و با طعم خوب و مواد ارزشمندش متقاعد کرد.

سویا یک کیلویی

حبوبات نه تنها به عنوان منبع پروتئین عمل می کند، بلکه بسیاری از مواد مغذی مهم را نیز فراهم می کند. محصولات سویا مانند توفو یا تمپه می توانند نقش اساسی در یک رژیم غذایی متعادل و سالم داشته باشند.

البته می توانید بدون سویا نیز بخورید، اما از نظر تغذیه دلیلی برای حذف سویا از رژیم غذایی شما وجود ندارد. هنوز مطمئن نیستید که چگونه توفو خود را تهیه کنید؟ در پایگاه داده رایگان ما انواع دستور العمل های گیاهی خوشمزه را پیدا خواهید کرد!

خیر، مصرف سویا بدون توجه به جنسیت توصیه می شود. این افسانه که سویا باروری مردان را کاهش می دهد به سادگی نادرست است. وضعیت مطالعه روی سویا هنوز یکنواخت نیست، اما به نظر می رسد حبوبات دارای خواص ارتقاء دهنده سلامتی است.

مواد تشکیل دهنده سویا برای خود صحبت می کنند: لوبیای کوچک حاوی پروتئین با کیفیت بالا، مواد مغذی با ارزش و چربی کمی است. بنابراین واضح است: سویا سالم است و می تواند منبع ارزشمندی از پروتئین در یک رژیم غذایی متعادل باشد!

به خصوص در رژیم غذایی گیاهی، مصرف فرآورده های سویا توصیه می شود.