نخود برشته در درمان سر درد های میگرنی شگفتی آفرید

نخود برشته نه تنها فوق العاده خوشمزه و سالم است، بلکه درست کردن آن به قدری آسان است که واقعاً حتی یک «دستور پخت» هم ندارد. فقط با حداقل مقدار روغن زیتون و چند ادویه، نخود ساده به یک میان وعده عالی تبدیل می شود که همه می توانند درست کنند.

اگر می‌توانستم، می‌توانستم آن نخودهای تند را هر شب بنوشم. شاید نخود واسابی، نخود داغ بو داده یا نخود را از فروشگاه آسیایی بشناسید.

ما او را دوست داریم. اما از یک طرف آنها معمولاً بسیار داغ هستند، از طرف دیگر در دراز مدت بسیار گران هستند و اغلب مملو از مواد افزودنی (رنگ، ​​تثبیت کننده ها و موارد مشابه) هستند.

و میان وعده نخود بسیار آسان است. می توانید آن را با حبوبات خشک درست کنید. البته سریعترین راه استفاده از کنسرو نخود از قبل پخته شده است. اینها را با کمی روغن در فر می پزند و به مزه مزه دار می کنند.

نخود برشته

چاشنی اصلی البته نمک (دریایی) است. کمی پاپریکا و فلفل یا کاری یا پودر سیر اضافه کنید… آنچه دوست دارید مجاز است!

نتیجه یک میان وعده نخود است که گیاهی، بدون قند، کم چرب، کم کالری، یعنی فقط سالم است. اما این طعم آن را ندارد. بدون مقایسه با کرفس خام برای نیش زدن. اما حداقل به اندازه گریسینی، کراکر، چوب ترد یا چیپس سیب زمینی شیرین خوشمزه است.
نخود تند یک میان وعده سریع، آسان و پخته شده در فر است. برای همه کسانی که دوست دارند سالم بخورند!

نخود سوخاری نه تنها فوق العاده خوشمزه و سالم است، بلکه درست کردن آن به قدری آسان است که واقعاً حتی یک «دستور پخت» هم ندارد. فقط با حداقل مقدار روغن زیتون و چند ادویه، نخود ساده به یک میان وعده عالی تبدیل می شود که همه می توانند درست کنند.

اگر می‌توانستم، می‌توانستم آن نخودهای تند را هر شب بنوشم. شاید نخود واسابی، نخود داغ بو داده یا نخود را از فروشگاه آسیایی بشناسید. ما او را دوست داریم.