هودی دخترانه شیک به عنوان پارچه دستمالی های سال نو استفاده می شود

هودی دخترانه شیک رنگارنگ قهوه ای در گذشته، هودی ها بیشتر به مذاق پانک ها و گوت ها خوششان می آمد. اما با تغییرات اخیر در مد، حتی باهوش ترین دختران را می توان با هودی ورزشی دید.

در حالی که سیاه و سفید هنوز انتخاب های محبوب هستند، زنان بیشتر و بیشتری رنگ های روشن تری مانند صورتی و آبی را انتخاب می کنند. برخی از هودی ها حتی با هر سایه رنگین کمان عرضه می شوند.

بنابراین، شما آن را دارید، برخی از داغ ترین ترندهای هودی برای زنان. چه به دنبال چیزی شیک باشید یا فقط بخواهید راحت باشید، یک هودی برای شما وجود دارد. پس خرید کنید و در این زمستان گرم بمانید. مدل هودی مورد علاقه شما چیست؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

آیا پوشیدن هودی را دوست دارید؟ چه سبکی مورد علاقه شماست؟ لطفاً آنها را با ما به اشتراک بگذارید زیرا ما دوست داریم از جامعه خود بشنویم.

هودی مردانه: پیراهن کش با کلاه تک جنسیتی از مواد پلی استر سبک و قابل تنفس ساخته شده است که برای فعالیت های روزمره راحت و قابل پوشیدن است. در حین دویدن، باشگاه و سایر ورزش ها گرم و راحت باشید.

هودی

هودی های سه بعدی یونیسکس: هودی های رنگارنگ با فناوری چاپ سه بعدی پیشرفته، سویشرت کلاهدار مردانه را خنده دار و جالب می کند. رنگ روشن و پر جنب و جوش، بدون محو شدن، ترک خوردن، پوسته شدن یا پوسته شدن.

پلی استر، کلاسیک، لاغر، آستین بلند

Fashion Hoodie for Men: طراحی چاپی منحصر به فرد و سبک کلاسیک برای افراد در هر سنی مناسب است. الگوها و رنگ های منحصر به فرد برای نشان دادن شخصیت و جذابیت مطابقت دارند.

Slim Fit Heodie Sweatshirt: پیراهن کش هودی هودی دارای برشی باریک و راحت است.

بدن یا بازوها را در طول تمرین، دویدن یا ورزش محدود نمی کند. جیب های جانبی کاربردی وجود دارد که فضایی را برای دست های سرد، تلفن های همراه و سایر موارد ارائه می دهد.

ارتقا سایز در سال 2020: ما بازخورد مشتریان خود را ترکیب کردیم تا اندازه هودی ها را به طور کامل ارتقا دهیم تا برای مشتریان اروپایی مناسب تر شوند.