پالت پلاستیکی انبار ساخته شده توسط جوان ایرانی با مقاومت بالا

پالت های پلاستیکی را می توان با استفاده از ضایعات پلاستیکی صنعتی، مانند پلی اتیلن 100% بازیافتی با چگالی بالا، تولید کرد که نه تنها به صرفه جویی قابل توجهی برای شرکت ها کمک می کند.

بلکه به نفع جامعه و محیط زیست است، مانند پالت ها که از یک پالت ساخته می شوند.

مواد، آنها را می توان به راحتی بازیافت کرد و به محصولات جدیدی تبدیل شد، از گلدان های باغ، نیمکت ها و سایر محصولات پلاستیکی، ما برخی از کاربردی ترین ایده ها را به اشتراک می گذاریم.

بسیاری از پالت های دور ریخته شده هنوز چندین سال عمر دارند، با توجه به این موضوع، بسیاری از هنرمندان پلاستیک از این عناصر برای ساخت مبلمان پالت یا میز اتاق نشیمن با پالت استفاده می کنند.

پالت پلاستیکی انبار

زیرا بسیار مقاوم هستند، زیرا به طور کلی این پالت های پلاستیکی برای پشتیبانی ساخته می شوند. وزن ساختاری زیادی دارند، بنابراین بدون هیچ مشکلی می توان از آنها برای تخت، صندلی یا میز و همچنین طراحی نیمکت های چوبی برای میدان ها و باغ ها استفاده کرد.

طراحی مبلمان شامل کشوها و کف های شناور و همچنین قفسه های کوچک کتاب است که امکان ایجاد یک کتابخانه جذاب و اصلی از پالت های پلاستیکی را فراهم می کند. همانطور که می بینید.

این ظروف پلاستیکی می توانند در خانه یا محل کار بسیار تزئینی باشند، از جمله مبلمان و مصارف غیراصولی در ساخت آنها.

افرادی که تمایل دارند از پالت ها به عنوان گلدان استفاده کنند، باید در نظر داشته باشند که به گلدان هایی نیاز دارند که خیلی سریع رشد نمی کنند یا خاک زیادی نیاز دارند.

زیرا پالت به تنهایی می تواند کمی از آن را ذخیره کند، ایده هایی برای بازیافت یک عنصر. بسیار مفید، متنوع هستند و نیاز به میل به بازیافت دارند.

در زوما ما یک شرکت مسئولیت اجتماعی هستیم و هدف ما ارائه طیف گسترده ای از محصولات مطابق با استانداردهای کیفی مورد نیاز صنعت است.

ما مدل های مختلفی از پالت های پلاستیکی همیشه با بهترین کیفیت داریم تا بتوانید آن هایی را انتخاب کنید که بهترین سازگاری با نیازهای شما. ما اینجا هستیم تا به شما خدمت کنیم!