چرم مبل راحتی قرمز رنگ موجب فرار کردن قاتل از دست پلیس ها شد

یک روز سخت رو به پایان است و شما مشتاقانه منتظر استراحتی آرام در چهار دیواری خود هستید. با یک مبل ADA ساخته شده از چرم مبل راحتی حداکثر آرامش تضمین شده است.
علاوه بر طرح های چند وجهی و انتخاب قابل توجه رنگ ها، ما بر کیفیت بالا تمرکز می کنیم. چندین دهه تجربه همراه با صنایع دستی سنتی نوید مبلمان با کیفیت بالا و بادوام را می دهد.

به لطف تعداد زیادی روکش و رنگ مختلف، به سختی محدودیتی برای طراحی فردی مبلمان صندلی وجود دارد. به هر کسی که دوست دارد احساس طبیعی داشته باشد، به خوبی توصیه می شود از چرم طبیعی استفاده کند.

ما همچنین طیف گسترده ای از گروه های صندلی چرمی را ارائه می دهیم  اما همه چرم ها یکسان نیستند. بسته به فرآیند تولید، کلاس های کیفی مختلفی وجود دارد که به چرم ویژگی های مختلفی می دهد.

چرم مبل راحتی

با تمایز به خواص نوری و لمسی – از خشن به نرم و از طبیعی به رنگدانه – بررسی چرم برای خواص مرتبط با استفاده از آن نیز مهم است.

صندلی و تکیه گاه نشیمن تالارا از چرم قهوه ای تیره با پایه چوبی و پایه های فلزی.
تزئینات چرم: چه نوع چرم وجود دارد؟

به عنوان مثال، چرم آنیلین، مانند چرم نابوک خشن با سطح سنباده، چرم بسیار نرم و طبیعی است و با توجه به ساختار منافذ باز آن، قابلیت تنفس خاصی دارد.

با این حال، در عین حال، این اجازه می دهد تا مایع راحت تر نفوذ کند و مواد را نسبت به سایرین نسبت به لکه ها حساس تر کند. از طرف دیگر چرم نیمه آنیلین دارای رنگدانه های سبکی است که باعث می شود چرم کمتر تنفس کند و در نتیجه حساسیت کمتری به کثیفی داشته باشد.

به طور کلی، رنگدانه چرم یک لایه محافظ رنگ ایجاد می کند که ویژگی های طبیعی را کاهش می دهد، اما سطحی آب گریز ایجاد می کند.

در مورد چرم رنگدانه، یک لایه رنگی رنگدانه ضخیم و پوشاننده اعمال می شود، به این معنی که ویژگی های طبیعی تقریباً به طور کامل از بین می روند و بنابراین مراقبت از چرم بسیار آسان است. مواد طبیعی با سطح خشن را می توان تحت عنوان چرم جیر خلاصه کرد.