کارفرمایی با منگنه کوب دستی کارگر خود را کتک زد

منگنه ها روشی کارآمد برای اتصال کاغذ هستند. منگنه کوب دستی رایج‌ترین دستگاه‌ها در دفتر هستند، اما منگنه‌های برقی و منگنه‌های سنگین نیز در دسترس هستند.

منگنه های سنگین و دستی یکسان عمل می کنند، اما منگنه های سنگین معمولاً بزرگتر هستند و ممکن است یک دسته در جلو داشته باشند.

منگنه را باز کنید. اکثر انبرها دارای دستگیره در بالا هستند. برای باز کردن آنها، پایه منگنه را بگیرید، قسمت بالایی آن را بکشید تا باز شود تا سینی ظاهر شود.

منگنه هایی که منگنه در پشت دارند معمولاً یک دکمه در پشت دارند، بنابراین برای باز کردن آنها دکمه را فشار دهید تا سینی کمی بیرون بیاید. سپس آن را بیرون بکشید تا کاملاً کشیده شود.
منگنه های برقی نیز دارای دکمه آزادسازی در پشت هستند. هنگام باز کردن استپلر پایه را محکم نگه دارید.
برخی از مدل ها متفاوت خواهند بود، اما به طور کلی، می توانید یک منگنه را با کشیدن آن یا فشار دادن دکمه پشت آن باز کنید.

منگنه کوب دستی

منگنه را پر کنید. گیره های مناسب را وارد کنید، ابتدا پاهای نوک تیز آنها را روی سینی گیره قرار دهید. برای بستن اگر منگنه ها بالا هستند، بالای منگنه را فشار دهید تا در جای خود قرار گیرد.

برای بستن اگر منگنه ها در پشت هستند، سینی را فشار دهید تا بسته شود.
20 ورق کاغذ جمع کنید. این عددی است که بیشتر منگنه‌های دستی و برقی می‌توانند حکاکی کنند، اما سنگین‌ترین آنها می‌تواند تا 100 یا بیشتر را در خود جای دهد. دقت کنید که ورق ها به یک سمت و به ترتیبی که می خواهید حکاکی کنید، رو به رو باشند.

گوشه سمت چپ بالای پشته کاغذ را در دهانه منگنه قرار دهید. منگنه از شکاف خروجی (که در پشت سینی قرار دارد) خارج می شود، بنابراین قسمتی را که می خواهید منگنه کنید زیر آن قرار دهید. اگر از منگنه برقی استفاده کنید، منگنه فوراً شلیک می شود.
اگر منگنه برقی منگنه را فوراً خارج نکرد، کاغذها را به عقب فشار دهید و مطمئن شوید که منگنه متصل است. هنگامی که کاغذها بسته می شوند صدای منگنه های برقی را خواهید شنید.