کلاسور با برگه که شب ها رنگ عوض می کند

از کلاسور با برگه و یک جعبه برای ایجاد یک سیستم پرونده برای یادداشت ها و مطالب کلاس خود استفاده کنید.

نگه داشتن تمام مطالب برای هر کلاس در کنار هم به شما کمک می کند یادداشت ها، کاربرگ ها و سایر منابع را دنبال کنید.

وقتی به کلاس می روید،کلاسور های خود را بردارید تا همه چیز در دسترس شما باشد. اگر کلاسور شما بیش از حد پر شد، یک کلاسور دوم ایجاد کنید. از کلاسور اول برای نگهداری همه مطالب عمومی و از کلاسور دوم فقط برای آنچه باید به کلاس ببرید استفاده کنید.

همه کلاسور ها را می توان در یک جعبه کوچک قرار داد و در یک مکان مناسب ذخیره کرد. بعد از مدرسه، کلاسور هایی را که برای انجام تکالیف تعیین شده برای روز بعد نیاز دارید بردارید.

یادگیری نحوه یادداشت برداری و سازماندهی یادداشت های کلاس یکی از مهم ترین راه هایی است که می توانید مهارت های تحصیلی خود را ارتقا دهید.

کلاسور با برگه

سخنرانی های کلاس زمینه ای را برای یادگیری کتاب درسی فراهم می کند و بینشی را در مورد نتایج اصلی یادگیری برای موضوع ارائه می دهد.

اگر فوراً یک سیستم سازمانی ایجاد کنید، به احتمال زیاد مهارت ها و عادات علمی مثبتی خواهید داشت. بسیار مهم است که شما تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما بهتر است.

با ایجاد یک استراتژی سازمانی برای یادداشت برداری در کلاس شروع کنید و با سیستمی تمام کنید که یادداشت های خود را به صورت منظم حفظ کند.

کلید یادداشت برداری موثر از سخنرانی این است که تا آنجا که می توانید در مورد آنچه معلم شما ارزش قائل است بیاموزید. هر معلمی در نحوه ارتباط با موضوعات موضوعی متفاوت است.

با نوشتن سرفصل های محتوای اصلی و هر چیزی که توسط معلم بر آن تاکید شده است، کلیات سخنرانی را مشخص کنید. بعد از کلاس، به عقب برگردید و اطلاعات بیشتری اضافه کنید.

این به شما زمان بیشتری برای درک نکات اصلی در طول کلاس می دهد. هنگام شروع یادداشت برداری، حتماً در بالای هر صفحه تاریخی قرار دهید تا بتوانید ترتیب محتوای ارائه شده توسط معلم خود را دنبال کنید.