پاستیلی که در پاکتش آب شد

چیزهای کمی به اندازه لذت بردن از آب نبات میوه ای در یک روز گرم تابستانی دلپذیر و سرگرم کننده هستند پاستیل های مورد علاقه در اشکال، طعم ها و اندازه های مختلف وجود دارند، اما وجه مشترک همه آنها بافت مقاومت ناپذیر آنهاست.

چگونه شیرینی‌پزها با آن احساس لثه و جویدنی آب نبات درست می‌کنند؟ پاسخ ها ممکن است شما را شگفت زده کنند – در واقع، چند راه برای ایجاد آب نبات های جویدنی وجود دارد، و تعداد انگشت شماری از مواد تشکیل دهنده ترکیب منحصر به فرد آب نبات گامی هستند در این وبلاگ، برخی از مواد تشکیل دهنده که به آب نبات گامی بافت علامت تجاری آن را می دهد، بررسی می کنیم.

مانند بیشتر آب نبات ها، آب نبات گومی با ترکیبی از مواد مهم شروع می شود. در حالی که مشخصات از آب نباتی به آب نبات دیگر متفاوت است، بیشتر آب نبات های گامی شامل شکر، شربت ذرت، ژلاتین، طعم ها و رنگ ها هستند. برخی از انواع آب نبات گامی همچنین می توانند شامل پکتین، آگار، نشاسته ذرت یا سیب زمینی، آرد گندم، اسید تارتاریک یا اسید سیتریک نیز باشند. هر یک از این مواد به هدفی خدمت می کند و هر دستور غذا برای ایجاد آب نبات های خوشمزه و کاملا جویدنی طراحی شده است.

چند راه مختلف برای جویدن آب نبات آدامس وجود دارد، و هر ماده ای که برای ساختن آب نبات آدامس استفاده می شود، می تواند بافت کمی متفاوت داشته باشد. ژلاتین یکی از محبوب‌ترین مواد است و بافتی را ایجاد می‌کند که در خرس‌ها و کرم‌های گامی رایج است. این بافت بسیار جویدنی و کشسان است.

از سوی دیگر، آدامس های مبتنی بر نشاسته حس لطیف تری دارند. برش های پرتقال ما، آب نبات های هندوانه ترش، لوبیاهای ژله ای و برگ های نعناع نمونه های کاملی از نشاسته در عمل هستند. آرد گندم ماده کلیدی است که ماده ای را به شیرین بیان و شیرین بیان می زند و آگار (که از جلبک دریایی به دست می آید) به برش های میوه گامی بافت منحصر به فرد خود را می دهد. آگار برش های میوه گامی را به یک غذای گیاهی جویدنی تبدیل می کند!

چه چیزی الاستیک و جویدنی مانند خرس گامی بخواهید یا هوس یک شیرینی نرم مانند برش های میوه دارید، آب نبات آنچه شما نیاز دارید را دارد. ما طیف خیره‌کننده‌ای از خوراکی‌های نرم، جویدنی، شیرین و ترش را ارائه می‌کنیم که می‌تواند شما را با کودک درونتان پیوند دهد. برخی از آدامس های مورد علاقه خود را امروز با بازدید از آنلاین یا در فروشگاه انتخاب کنید!

انتخاب گسترده ای از خوراکی های خوشمزه از آب نبات به بروید و مجموعه گسترده ای از شکلات ها و آب نبات های ما را مرور کنید. ما به شما قول می دهیم که ناامید نخواهید شد! یکی از قدیمی ترین آب نبات سازان در بالتیمور است. ما درهای خود را در سال 1915 باز کردیم و از آن زمان تاکنون با افتخار به مردم بالتیمور خدمت کرده ایم.

  • منابع: 
  1. WHAT GIVES GUMMI CANDY ITS TEXTURE