دستگاه تست قند خون

Close-up Of Woman Hands Testing High Blood Sugar With Glucometer


اگر روزانه چندین بار تزریق می کنید، آزمایش قبل از غذا و قبل از خواب معمولاً توصیه می شود. اگر فقط یک انسولین متوسط ​​یا طولانی اثر مصرف می کنید، ممکن است فقط قبل از صبحانه و گاهی قبل از شام یا قبل از خواب آزمایش دهید.

اگر دیابت نوع 2 را با دارو بدون انسولین یا با رژیم غذایی و ورزش به تنهایی کنترل می کنید، ممکن است نیازی به بررسی روزانه قند خون خود نداشته باشید.
افراد مبتلا به دیابت، به ویژه مبتلایان به دیابت نوع 1، می توانند از دستگاه تست قند خون مداوم نیز استفاده کنند.

این دستگاه ها هر چند دقیقه یک بار با استفاده از حسگری که در زیر پوست قرار می گیرد، گلوکز خون را اندازه گیری می کنند. به طور کلی این سنسورها یک تا دو هفته قبل از نیاز به تعویض استفاده می شوند.

دستگاه تست قند خون

نوع جدیدتر گلوکومتر پیوسته دارای یک سنسور کاشته شده است که می تواند سطح گلوکز خون را تا سه ماه تشخیص دهد. فرستنده ای که در بدن حمل می شود اطلاعات مربوط به گلوکز خون را ارسال می کند. اطلاعات به صورت بی سیم از حسگر به اپلیکیشن گوشی هوشمند منتقل می شود.

برخی از دستگاه تست قند خون شما را همیشه روی گیرنده، تلفن هوشمند یا ساعت هوشمند نمایش می‌دهند و اگر قند خون شما خیلی سریع بالا یا پایین شود، زنگ هشدار به صدا در می‌آید. برخی دیگر از شما می خواهند که قند خون خود را با استفاده از یک بررسی دوره ای گیرنده که داده های حسگر را نمایش می دهد، کنترل کنید.

بسیاری از این دستگاه تست قند خون هنوز از شما نیاز دارند که برای کالیبره کردن دستگاه تست قند خون، یک چک انگشت را انجام دهید. راهنمای کاربر دستگاه خود را بخوانید تا ببینید آیا نیاز به بررسی دارید یا خیر، و اگر چنین است، هر چند وقت یکبار.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *