سنگ اسلب صادراتی

وزن سنگ اسلب صادراتی بسیار مهم است زیرا استفاده از سنگ با ساختار متراکم و بدون منافذ منجر به افزایش وزن ساختمان و عدم دستیابی به انسجام لازم می شود.

به عنوان مثال سنگ گرانیت کمترین تخلخل و بیشترین ساختار را در بین سنگ های ساختمانی دارد، بنابراین استفاده از آن در نما توصیه نمی شود. سوالی که در اینجا مطرح می شود: منظور از سطح سنگ چیست؟

تخلخل سنگ به سادگی سوراخ ها و گودال های خالی در بافت سنگ است.

تراورتن سنگی کاملا متخلخل است. سطح بیرونی سنگ نباید متخلخل باشد، زیرا وجود گودال در روی آن منجر به ورود آب و سایر مواد به داخل سنگ می شود و به این ترتیب به مرور زمان سنگ در برابر فرسایش و آسیب آسیب پذیر می شود.

در عین حال بهتر است پشت سنگ که توسط ملات مناسب به دیوار متصل می شود متخلخل و دارای گودال باشد.

سنگ اسلب صادراتی

سنگ تراورتن در قرن گذشته پس از عمل آوری رویه جلو و پوشاندن سوراخ با نوع خاصی از رزین، به یکی از بهترین گزینه های ارائه شده به عنوان سنگ تزئینی برای نمای ساختمان ها تبدیل شد.

سنگ زینتی در مرکز بیرونی در معرض آلودگی قرار می گیرد، بنابراین تمیز کردن و پرداخت سنگ زینتی به عنوان نمای ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

استفاده از سنگ خرطومی یا با سطح خورده و تیره منجر به جذب کثیفی و آلوده شدن سنگ می شود.

در گذشته از سنگ تراورتن به شکل خود استفاده می‌شد، اما در سال‌های اخیر به لطف درمان‌هایی که بر روی این سنگ انجام شد، سطح آن براق و عاری از هرگونه حفره‌ای صیقلی شد که در نتیجه افزایش یافت.

سنگ تراورتن اغلب در نمای سنگی ساختمان ها استفاده می شود زیرا این سنگ دارای خواصی است که آن را به بهترین انتخاب در نمای ساختمان تبدیل می کند.

در مورد سایر انواع سنگ هایی که مورد استفاده قرار می گیرند، برای شناسایی آنها توضیح مختصری در مورد آنها می دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *