قهوه بندر کنگان

نوشیدن قهوه بندر کنگان ممکن است به کاهش سطح کلسترول، لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) و تری گلیسیرید در خون کمک کند، در صورت نوشیدن تقریباً 6 تا 8 فنجان در روز، شایان ذکر است که قهوه بدون کافئین ممکن است این اثر را نداشته باشد.

سطح فشار خون را در سالمندان بهبود می بخشد: مطالعه منتشر شده در مجله انجمن سالمندان آمریکا نشان داد که نوشیدن کافئین برای افراد مسن باعث بهبود خون آنها می شود.

سطح فشار و خطر کاهش آن پس از خوردن غذا کاهش می یابد، این به دلیل نقش کافئین در افزایش هورمون نورآدرنالین (به انگلیسی: Noradrenaline) است که سطح فشار خون را در افراد مسن سالم حفظ می کند.

قهوه بندر کنگان

از سوی دیگر، با توجه به آنچه در مجله اروپایی اپیدمیولوژی منتشر شده است، نشان داده شده است که قهوه ممکن است به کاهش فشار خون در افرادی که به طور روزانه قهوه می نوشند در مقایسه با افرادی که قهوه نمی نوشند، کمک کند.

این، نوشیدن قهوه ممکن است باعث افزایش فشار خون در افراد مبتلا به فشار خون بالا شود، اما اگر به طور منظم قهوه بنوشید، این اثر ممکن است قابل توجه نباشد.

قهوه فشار را افزایش می دهد کاهش خطر ابتلا به بیماری پارکینسون: بیماری پارکینسون به عنوان اختلالی شناخته می شود که به تدریج سیستم عصبی را تحت تأثیر قرار می دهد و حرکت را تحت تأثیر قرار می دهد.

ابتلا به بیماری پارکینسون در مردان و زنان و بیشتر در مردان.

شواهد کافی در مورد اثربخشی آن وجود ندارد (ناکافی). خطر ابتلا به سرطان ریه، مطالعه ای که در سال 2005 در مجله NUTRITION AND CANCER منتشر شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *