ژله

اگر نمی دانید، پس از 25 سالگی بدن شما به طور طبیعی تولید کلاژن را کاهش می دهد، بنابراین از این لحظه دریافت آن از راه های دیگر و چه بهتر از ژلاتین مهم می شود.

ژله نوبل کلاژن خشک است و با مصرف این عنصر بین سلول‌های پوست خاصیت ارتجاعی و کشش به دست می‌آید، بنابراین اگر مقدار این ماده را افزایش دهید پوست خود را سفت و جوان‌تر نگه می‌دارید.

بدیهی است که این نشان نمی دهد که چین و چروک یا علائم پیری هرگز ظاهر نمی شود، اما نشان می دهد که بعداً ظاهر خواهد شد. شما به موارد زیر علاقه مند هستید: شیرینی هایی که به دلیل محتوای کم کالری آنها دوست خواهید داشت.

سلامت دستگاه گوارش را تامین می کند.
خوردن ژله به طور منظم به کاهش مشکلات یبوست و ناتوانی در جذب مناسب مواد مغذی کمک می کند، همچنین شیره های گوارشی را تحریک می کند و حرکت پریستالتیک در عضلات روده را افزایش می دهد.

ژله

این به این دلیل است که این غذا خاصیت اتصال طبیعی به آب را دارد، بنابراین بدن شما راحت‌تر فیبر موجود در آن را جذب می‌کند، فکر نمی‌کنید چه فواید خوبی از خوردن ژله می‌گیریم؟

فواید خوردن ژله: سیستم ایمنی بدن را تحریک می کند.
پرولین با بهبود سیستم ایمنی بسیاری از گونه های حیوانات و انسان مرتبط است و این اسید آمینه در ژله یافت می شود. به این ترتیب توانایی خود را برای مبارزه با عفونت ها و بیماری ها بهبود می بخشید.

نکته باشکوه در مورد ژله این است که هیچ گونه منع مصرفی ندارد، برعکس، آنچه ارائه می دهد همیشه برای سلامتی مفید است. البته: مانند هر چیز دیگری، اگر بیش از حد مصرف شود، می تواند مشکلات گوارشی ایجاد کند، اما به ندرت اتفاق می افتد، بنابراین مشکلی برای گنجاندن آن در رژیم غذایی خود نخواهید داشت.

با ناراحتی خداحافظی کنید و به تمام فواید خوردن ژله سلام کنید. در Cocina Fácil نکات بیشتری برای سلامتی و تغذیه خود بیاموزید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *