سرامیک حوض

سرامیک حوض در واقع نام دیگری برای موزاییک استخر است که از سرامیک ساخته شده و برای استخرها استفاده می شود. موزاییک های استخر عمدتاً دارای مشخصات و فرآیندهای لعاب هستند.

مشخصات بسیاری برای سرامیک حوض وجود دارد که عبارتند از 23x23mm، 25*25mm، 48*48mm، 73*73mm، 100*100mm و غیره.

مشتریان می پرسند که چرا مشخصات 23 و 25 وجود دارد. در واقع 23 مشخصات را می توان با 48 میلی متر مخلوط کرد و 25 را نمی توان با 48 مخلوط کرد.

در برخی از پارک های آبی از سرامیک حوض 73 یا 48 استفاده می شود و مشخصات 23 تکمیل شده است. گل های موزاییکی قیمت ها برای مشخصات یکسان متفاوت است، فرآیند یکسان، هرچه اندازه لفاف کوچکتر باشد، قیمت بالاتر است.

سرامیک حوض

تکنولوژی پوشش سرامیک حوض شنا به سه نوع لعاب خالص، لعاب کریستال و لعاب یخی تقسیم می شود.

لعاب رنگ لعاب سرامیک حوض، فرآیند نسبتا ساده، استفاده از لعاب با لعاب کمتر، کم هزینه، شیشه کریستالی لعاب و ترک یخ، استفاده از لعاب های مختلف، به منظور دستیابی به بافت سطح و جلوه رنگ، پخت و پز و ترکیب لعاب پیچیده تر است.

بنابراین قیمت بالاتر از رنگ خالص لعاب است، اما قیمت بالاتر است، اما اثر خاموش بسیار بهتر از موزاییک لعاب رنگ است.

ویژگی ها و خواص لعاب کاشی و سرامیک حوض: 1. مقاوم در برابر خوردگی اسیدی و قلیایی. 2، میزان جذب آب به نیازهای ملی رسیده است. 3. آب بادوام، مدول شکست به الزامات تست رسیده است. 4. غیر قابل نفوذ به خاک، آسان برای تمیز کردن.

امروزه بسیاری از شرکت های موجود در بازار از موزاییک های دیوار بیرونی به عنوان نگهدارنده موزاییک استخر استفاده می کنند. با کاهش قیمت موزاییک مورد استفاده در دیوار خارجی، صاحبان بیشتری ریسک کاهش هزینه ها را می پذیرند.

به شما یاد می دهد که تشخیص دهید بهترین لعاب کامل چیست؟

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *